BİR SORU....?

Şu  merak nasıl bir şey?Hem ilerlemenizi sağlayan,hem de sizin başınıza dert olan bir güdü.Daha önceden,
google de gezerken bloğumu daha rahat takip edeyim diye tanımlatmıştım.Oysaki blogger bunu otomatik olarak yaparmış.İçerik takibim alınmıyor onun içinde bir türlü tam olarak blog listelerinde çıkamıyorum.

BİR SORU? Neden içerik takibim alınmıyor?
Cevabı yukarıda anlattığım sebeplerse bu post yayına girdikten sonra sorunun cevabını alacağım çünkü yaptığım tanımlatmayı iptal ettim.
İnşallah böyle soruları sürekli sormak zorunda kalmam yoksa bloğumun içeriği tamamen değişmek zorunda kalır.Veya soru sormak için post göndermekten en çok güncellenen blog olabilirim...

3 yorum:

  1. blog listelerinde görünmüyorum derken? sorunu tam anlayamadım ama yardımcı oalcaksa güncellenmiş olarak benim blogumda her daim görünüyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  2. İçerik takibi ile ilgili bir problemim var.Sadece anne kaz ve sizde(yetenek-sizin) de bir sorun olmadı.Diğer beni ekleyen arkadaşların tekrar listeden silip yeniden eklemesini rica ediyorum.Bir daha ki postta her halde çözülmüş olur..

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun yeni blogun ekledim adresini.. şu an sorun yok eskisinden içerik takibi alamıyordum bu normal

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails