DENİZ VE KABUK SERİSİNE BAŞLIYORUZ.



Uzun  zaman dan beri elimde yapılması gereken siparişlerim ve bitirmek zorunda olduğum bir projem vardı.Aslında bu ara da bende bu seriyi nasıl çıkarttım şaştım .Zamansızlıktan neyi ne zaman yapacağımda birbirine karışıyor.Evde bir kaç yerde akıl defterim mevcut.Bilgisayar masamın sağı ve solu hatta heryeri yapılacak işlerin sıralandiğı kağıt parçaları ve notlar,çizimlerle dolu.
Bu yüzden siz sevgili blog arkadaşlarım eğer bloglarınıza uğrayamıyorsam beni hoş görün.Fakat elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ama gece yarısından sonra..


2 yorum:

  1. Ben blogdan önce pasajda gördüm kim yapmış bu süper kolyeleri diye.. bi baktım tasanart :).. hepsi çok şık, çok tarz..ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kolyekolik; Ben de nasılsa kimse görmüyor ,Önceden hepsini vereyim demiştim.Sana yakalandık heh

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails